6 paprasti būdai, kaip padidinti savo laimės pojūtį ir jaustis labiau teigiamai
   0 Comments
6 paprasti būdai, kaip padidinti savo laimės pojūtį ir jaustis labiau teigiamai

Šilumos ir saulutės vis mažiau ir mažiau. Žinoma, mes galime padėti su įdegiu, kuris visada pakelia nuotaiką. Tačiau kartais to neužtenka, todėl mes dalinamės aktualia informacija, iš patikimų šaltinių :-) 

6 paprasti būdai, kaip padidinti savo laimės pojūtį ir jaustis labiau teigiamai

Jaučiatės sunerimusi, nusivylusi ir visur matote tik minusus? FIORELLA VALDESOLO dalinasi, kaip pusiau tuščią stiklinę paversti pausiau pilna ir sėkmingai pertvarkyti savo mintis, kad bloga diena būtų daug geresnė …

Visi žinome, kokią žalą gali sukelti neigiama mintis, kuri greitai sugriauna laimingą akimirką. Tačiau išmokti mąstyti pozityviai nereiškia, kad turi būti geros nuotaikos visą parą. „Optimizmas, kaip savybė, gali būti bloga, nes pagrindinis jo prasmės suvokimas yra tas, kad optimistas nuolat jaučiasi puikiai. O tai yra neįmanoma“,- teigia dr. Deepika Chopra, gydytoja, optimizmo ir vizualinių vaizdų ekspertė. D. Chopra teigia, kad pirmoji kliūtis pertvarkyti neigiamas mintis yra iš naujo apibrėžti, kas yra optimizmas. Jai optimizmas yra atsparumas. „Optimistas yra tas, kuris gali atpažinti tai, kas jam kelia liūdesį, baimę, nerimą ar pyktį. Tuo pačiu gali gerbti bei pripažinti savo jausmus ir tikėtis, kad jie pagerės“, – aiškina ji.

Būkite maloni savo protui 

Kai kuriuos mūsų kolektyvinius stresus galima įvardinti nuolatiniu nepasitikėjimo savimi, kritikos ir nerimo srautu, kurį sau keliame-, sako dermatologas daktaras Howardas Muradas. Jis atliko keturių savaičių tyrimą, kuriame nagrinėjo neigiamų vidinių monologų sukeltą stresą. „Vidiniai pokalbiai gali būti labai varginantys. Aš norėjau parodyti, kaip teigiamas pokalbis su savimi ir apie save, gali sukelti teigiamų emocijų, kurios gali sumažinti stresą ir turėti didelį poveikį bendrai geresnei savijautai“,-priduria jis. Pakartotinai kasdien skaitant paprastus teigiamus teiginius ir fiksuojant teigiamas savo mintis, buvo nustatyta, kad dalyvių širdies susitraukimų dažnis ir kraujospūdis yra mažesni. Papildoma premija Mums – didesnis odoje esantis drėgmės balansas.

Strategiškai parintki kvapai

„Yra tiesioginis ryšys tarp mūsų limbinės sistemos ir kvapų, kurie padeda pagerinti nuotaiką, atmintį ir sukurti teigiamus elgesio ir emocinius pokyčius, mažinančius stresą ir nerimą“, – sako aromaterapeutė Hellen Yuan. Ji rekomenduoja sukurti dinamiškas „kvapo skiautes“ naudojant aromatinius inhaliatorius, į delną įmaišyti eterinių aliejų mišinių (ir giliai įkvėpti) arba naudoti difuzorius.  Kuris aromatass konkrečiai nukreiptas į negatyvą ir gali pagerinti savijautą? Yuan mėgsta nuotaiką pakeliančius citrusinių vaisių eterinius aliejus, tokius kaip greipfrutai, citrina ir mandarinas. Taip pat žali” kvapai, tokie kaip mirtas, arbatmedis, kiparisas, laurai ir eukaliptas, kurie jungia jus su žeme ir, vadinasi, padeda išlikti ant žemės   „Vis dėlto, svarbiausia pasirinkti tai, kas jums tikrai patinka“,- sako aromaterapeutė Melissa Medvedich. „Jei pastebėsite, kad kvapas nuvilia, rečiau patirsite teigiamą poveikį, kad ir kokie būtų tyrimai“.

Turėkite pasiekimų / užduočių sąrašą

Spaudimas „nuolat pildyti“ augantį kasdienių darbų sąrašą gali sukelti negatyvumo, nepasitikėjimo savimi ir nusivylimo ciklą. Vietoj to, sako Chopra, sudarykite „ta-da“ sąrašą. „Tai yra sutelkti dėmesį į tai, ką jau pasiekėte, o ne būti strese dėl to, ką dar turite padaryti“, – aiškina ji. „Pradėkite dieną sudarydami visų jau pasiektų dalykų sąrašą, net jei jie yra maži. Tai yra būdas ugdyti savęs valdymą, pasitikėjimą savimi ir atsparumą“.

Judėkite

Fizinių pratimų nauda yra seniai įrodyta, tačiau dažnai motyvacija sportuoti palaipsniui dingsta. Taigi, sako Chopra, galvokite maždaug šitaip: svarbiausia yra tiesiog judinti kūną. Tačiau tai nebūtinai reiškia tradicinę mankštą. Chopros interpretacija? Šokiai miegamąjame pagal vieną ar dvi dainas nubudus ryte. „Yra daug tyrimų, kurie rodo, kad jūsų nuotaika ryte iš tikrųjų daro įtaką jūsų nuotaikai likusiai dienos daliai. Todėl kelios minutės, kurios jus nuteikia smagiai ir leidžia jaustis gerai, yra teigiamas ritualas“, – sako ji.

Išeikite į lauką

Panašiai kaip mankšta, laiko praleidimas gamtoje gali turėti didelį ir stabilizuojantį poveikį mūsų nuotaikai. Reguliarūs žygiai į kalnus daugeliui iš mūsų yra nepasiekiama, tačiau išeiti į gamtą pasivaikščioti yra paprasta. Pasivaikščikite parke, patyrinėkite neatrastas miesto gatves, nuvykite į mišką ar sodą. „Tyrimai rodo, kad, norint sumažinti kortizolio kiekį kraujyje, reikia praleisti lauke bent dvi valandas per savaitę“, – sako D. Chopra.

Įvertinkite savo nuolatinį naujienų sekimą

Nežinojimas tikrai nėra palaima. D. Chopra teigia, kad noras be perstojo skaityti naujienas gali neigiamai paveikti Jūsų mąstymą bei miegą, todėl taip pat svarbu ieškoti Jus įkvepiančio turinio. „Žinios yra galia – ir žinoti yra tikrai svarbu. Bet taip pat ir ribos, susijusios su tuo, kiek suvartojate “dirgiklių”, pavyzdžiui, naujienų, per dieną“, – sako ji. „Pasaulyje vyksta daug gražių, stebuklingų dalykų, apie kuriuos taip pat turime žinoti!

net-a-porte.uk

Share This Post :

Comments

Log in or register to post comments
Palyginti